donderdag 28 juli 2022
Dankzij de
huidige arbeidsmarkt en diverse maatschappelijke ontwikkelingen,
staan verscheidene leveranciers dagelijks voor meerdere uitdagingen.
Denk hierbij aan het op tijd leveren van bestellingen, kostprijzen zo
laag mogelijk houden ondanks de groeiende grondstofprijzen, of interne
groei in de juiste banen leiden.
Leverancier Diversey heeft
ons laten weten dat dankzij een personeelstekort, verhuizing naar
een nieuw magazijn en samenwerking met een nieuwe vervoerder, diverse
bestellingen een vertraging hebben opgelopen.
Dit betreft op
dit moment een vertraging dat door te vertalen is naar een
leveringsachterstand van ongeveer 3 weken.
Wij excuseren
ons voor het ongemak.
Graag adviseren
wij u contact op te nemen met uw Rayonmanager of onze Customer Service
afdeling mocht u problemen ondervinden nu de levering van Diversey
producten langer duurt dan gebruikelijk. Dan helpen wij u graag met het
zoeken naar een beschikbaar alternatief.
Mochten wij
tussentijds een update ontvangen namens Diversey over de huidige stand
van zaken betreft de leveringen, dan zullen wij dit ook aan u door
communiceren.
Indien u naar
aanleiding van deze mailing nog vragen heeft, dan kunt u contact
opnemen met uw Rayonmanager of onze Customer Service via 0570 - 63 40
71 of info@fvdvooren.nl.
|